Your browser does not support JavaScript!
כניסת משתמש
שם משתמש:
סיסמה:
 
 
 
 
 
 
 
 
SSL Banner

שאלות נפוצות

לחץ להגדלה
  •  מהו אתר חבילות?
  • אתר "חבילות" הינו אתר למשלוח חבילות לחיילים המשרתים בבסיסי צה"ל השונים בארץ. האתר הופך את תהליך משלוח חבילה לחייל לפשוט ומהיר הקלת ? שלחת.

כדי לשלוח חבילה כל שעליך לעשות הוא לבחור את המוצרים מתוך מגוון הקטגוריות, לציין את פרטי החייל והחבילה בדרכה לחייל שלך, כה פשוט!

תוך כמה זמן תגיע החבילה שלי?

  • החבילה שהזמנת תיארז במרכז ההזמנות ותועבר למשלוח באמצעות הדואר המרכזי.החבילה תגיע עד לבסיס בין 3-4 ימי עסקים.
    הזמנות שייתקבלו ביום שישי יישלחו ביום ראשון בבוקר. 
  • מדיניות מחירים?
  • מחירי המוצרים באתר תואמים למחירים המקובלים בשוק, וכן לעלויות הכרוכות במשלוח חבילה באמצעות הדואר. עלות אריזה ומשלוח הינה בסך 21.90 ש"ח בלבד!.  
  • האם המוצרים באתר כשרים?
  • כן. כל המוצרים המוצגים באתר כשרים.
  • כיצד אוכל לדעת כי הזמנתי בוצעה?
  • בסיום הזמנתך תקבל מספר האסמכתא המהווה אישור לכך שהזמתך בוצעה. בנוסף, פרטי הזמנתך תישלח אליך גם לכתובת דוא"ל שלך. אנא שמור את המספר שקיבלת בעת ההזמנה לצרכי מעקב, באמצעותו תוכל לראות את סטטוס הזמנתך בכל עת.  
  • כיצד אוכל לצרף מכתב אישי?
  • באפשרותך לכתוב מכתב לחייל שלך שיצורף לחבילה. במעבר לדף "הקופה" לאחר הזנת נתוניך האישיים תוכל לעבור לעמוד לכתיבת מכתב. בעמוד זה תמצא סרגל כלים איתו תוכל לעצב את המכתב שלך. המכתב שכתבת יצורך לחבילה.
  • כיצד ניתן לשלוח חבילה לחייל בודד?
  • אנו מזמינים אותך להעניק חבילה לחייל בודד. בחר את החבילה שתרצה לשלוח והמשך לדף "הקופה". שם יהיה עליך לסמן ברובריקה נפרדת כי החבילה מיועדת לחייל בודד. החבילה תיארז במרכז ההזמנות ותועבר לאגודה למען החייל שתבצע את החלוקה. תוך מספר ימים תשלח אליך תעודת הוקרה מטעם האגודה למען החייל.גם אתה יכול לשמח חייל בודד- כל אחד מאתנו יכול!
  • האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
  • כן. אחד מנציגנו ישמח למלא איתך הזמנה טלפונית ואף ליסייע לך לבחור את המוצרים שברצונך לשלוח. אנא הצטייד במספרו האישי של החייל שלך וכתובת הדואר הצבאי ואת כל השאר נעשה ביחד. טל מרכז הזמנות  1800-80-90-80. אתה גם מוזמן לשלוח מייל לכתובת: office@havilot.co.il ולציין כי ברצונך שיחזרו אליך לבצע הזמנה טלפונית ואחר מנציגנו יחזור אליך תוך זמן קצר. 
  • הזמנתי חבילה, כיצד אוכל לדעת מה סטטוס הזמנתי?
  • בעת סיום הזמנה תקבל מספר אסמכתא. מספר זה ישמש אותך לצרכ מעקב אחר החבילה שלך. כדי לבחון את סטטוס הזמנתך, כנס ל"מצב הזמנה" המופיע בתפריט הימני,הזן את מספר האסמכתא שלך וסטטוס ההזמנה יוצג בפניך בכל רגע נתון.
  • האם ניתן להזמין מעכשיו חבילה שתישלח רק בעוד מספר ימים?
  • כן. לרשותך שירות "חבילה מוזמנת". רוצה לוודא שהחייל שלך יקבל חבילה גם כשאתה בחו"ל? רוצה לשלוח חבילת יומולדת לחייל שלך ? השירות שלנו עומד לרשותך תמיד. שלח מייל לכתובת info@havilot.co.il  ציין את מספר הטלפון שלך ופרטי יצירת קשר ונחזור אליך להשלמת פרטי ההזמנה. בשירות זה תוכל להגיד מה תרצה לשלוח, למי, ומתי.
    כך תוכל להמשיך בשיגרה ולדעת שהחבילה תשלח בדיוק במועד שביקשת.  
  • מה מקנה לי "כרטיס מועדון חבילות "?
  • חברי מועדון "חבילות" נהנים מהטבות , מבצעים והנחות המתפרסמים מעת לעת. ההרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום והיא נועדה להעניק לך את ההטבות המגיעות לך . להרשמה שלח מייל לכתובת club@havilot.co.il .
  • האם ההזמנות הקודמות שלי נשמרות במערכת?
  • כן. בהזמנתך הראשונה עליך למלא שם משתמש וסיסמה. שמור על פרטים אלו להזמנות הבאות. כך, בהזמנה הבאה שלך כל שעליך לעשות הוא להזין את שם המשתמש והסיסמה שלך והסטוריית ההזמנות שלך תוצג בפניך.תוכל להזמין בדיוק את אותה החבילה או כמובן להרכיב לך חבילה חדשה. 
  • שאלות  נוספות?
  • אל תהסס לפנות אלינו לכל שאלה או פניה. טל 1-800-80-90-80. נשמח לעמוד לרשותך.